Un dia qualsevol

He començat el dia animada i, de cop, oh!, em peta l’ordinador, s’apaga i no hi ha manera d’engegar-lo, deu ser la font d’alimentació. Poso el monitor a l’altre ordinador, i no surt la imatge! Deu tenir la targeta gràfica tocada….

Frustrada

Cap a ca l’informàtic a reparar-lo. Ai, el cotxe va en reserva. Passo per la benzinera. No es pot pagar amb targeta. Don’t panic! Trobo 20 euros al moneder.

Estressada

Enmig del trànsit, em truca la mare. Aparco com puc en una cantonada (concert de pitades). Està enfadada perquè ahir no els vaig trucar: les proves mèdiques que li han fet al pare li han sortit bé, no té res greu. Ja m’ha caigut el xàfec (amb raó). Li trucaré en arribar a casa.

Culpable

Tinc pendent de fer un pressupost que m’ha demanat un client; no em puc passar perquè l’encàrrec és substanciós. A veure si hi ha sort i me l’aproven.

Esperançada

Fa un dia preciós. I els meus fills vénen a dinar.

Agraïda


Deixa un comentari